Rock music!
Postanite clan rock fourma
Rock music!
Postanite clan rock fourma
Rock music!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeRock forum portLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Klasicna ili akusticna gitara ?

Go down 
2 posters
AuthorMessage
naca007

naca007


Number of posts : 12
Age : 30
Registration date : 2009-11-07

Klasicna ili akusticna gitara ? Empty
PostSubject: Klasicna ili akusticna gitara ?   Klasicna ili akusticna gitara ? I_icon_minitimeSat Nov 07, 2009 9:02 pm

Pretpostavljam da ovde ima neko ko svira gitaru . Nekoliko meseci sviram akusticnu gitaru , ide mi OK , jos sam pocetnik . Planirala sam za leto kupiti novu gitaru kad se jos malo uvezbam na ovoj . Sad ne znam da li da kupim klasicnu ili akusticnu , jer su mi neki govorili da je klasicna uglavnom za klasicnu muziku , ali prepostavljam da ona zvuci malo toplije i blaze od akusticne , a ja ne zelim svirati klasicnu muziku ( mozda malo samo , ako mi se nesto svidi ) , vec neki alternativni rock , blazi rock , mozda i pop , ali ne one metalce i hard rock . Sad me zanima , da li mi preporucujete klasicnu , posto ona za sad vodi ? Da li se na njoj moze svirati pomenuta muzika ? Planiram svirati onako za moju dusu , nista jace i ne planiram svirati elektricnu gitaru u buducnosti . I koja je sustinska razlika izmedju akusticne i klasicne ? Ne zanimaju me one razlike u vratu , zicama i tako to , vec u zvuku ....
Back to top Go down
http://www.photoshop-tn.com
Bucher
Urednik
Urednik
Bucher


Number of posts : 877
Age : 31
Registration date : 2008-08-30

Klasicna ili akusticna gitara ? Empty
PostSubject: Re: Klasicna ili akusticna gitara ?   Klasicna ili akusticna gitara ? I_icon_minitimeSun Nov 08, 2009 12:56 am

Da te posavetuje nesto onaj metalac...
Kao prvo stvar i jeste razlika u vratu i rezonatorskoj kutiji to je ono sto oblikuje zvuk,zice su bitne manje,vise po ukusu....